utorok 25. februára 2014

4x jedno a predsa 4x iné...ferda a ferda..

dnes padol žreb na mňa....
mám zverejniť môj prístup k tvoreniu na danú tému....parohaté zvery...


predstavu som nemala žiadnu...teda úplne na začiatku...iba som sa schuti pobavila na Nikinej informácii, že ich kúpila toľko kusov....
keby mňa vtedy napadlo aké to bude mať pokračovanie, tak držím jazyk za zubami....teda prsty pod zadkom...a neťuknem ani ťuk do klávesnice...

ale keďže je rada prijímam výzvy(popravde som už mala celkom jasnú predstavu, čo s tým robiť), tak som kývla....že teda hej...
a so mnou sa do toho pustili aj majiteľky týchto blogov...

ružový sob, lusy in the sky. with diy. , mode de boulangerie

celkom trpezlivo som čakala na tých mojich...prišli a s nimi aj inštrukcia, že im mám dať mená...

ja som im aj dala, ale kým prišlo k napísaniu príspevku, tak som ich zabudla :))
a keďže pracovne som ich volala Ferda a Ferda....tak to tak aj nechám...

medzitým som si nakúpila všetko potrebné na  tvorenie...
chcela som urobiť ťažítka - snežítka....
zohnala som biely a ružový "sneh", destilovanú vodu a ....nezohnala som sklenenú nádobu, ktorá by vyhovovala...aj mi spolutvorkyne pomáhali ako vedeli, ale mne sa nepáčila  žiadna ...

takže myslieť odznova...a tak ako skoro vždy v mojom prípade ma to napadlo samo...
jeden rýchly neúmyselný pohľad po izbe a už som nedokončila to, čo som vtedy robila.... ale vzala zvery, vzala čiernu kladivkovú farbu a namaľovala som ich...

a potom prilepila na ich nové miestečka...



jeden sa hrdo díva na svet z čela dreveného domčeka...

druhý dopadol honosnejšie...



dostal sa na miesto, ktoré doteraz zívalo prázdnotou..


tento nádherný kus vyrobil môj dedko....prosím, všimnite si hrúbky....je to vyrezávané z jedného kusa dreva..
ako dosiahol, že sa mu to nezlomilo pri práci, nechápem....
ja to opatrujem ako vzácnu relikviu.....ono to bolo tmavohnedé a je to úplne prvá vec, ktorú som pretrela na bielo...vtedy som o blogu ani nesnívala a preto pôvodné foto nie je...
ale netuším, na čo to slúžilo...







prajem krásny deň a príjemnú zábavu...
jana..

22 komentárov:

  1. Woow, tak to je super nápad s domčekom! A ten dedkov úžasný kus, to je skvost. Super Jani, podarili sa moc moc moc.Ďakujem za zapojenie, si hivezda***

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...ak nájdem správnu fľašu, tak z jedného urobím to snežítko...vivat obojstranná lepiaca páska...

      Odstrániť
  2. Ferda a ferda :D sú perfektní, akoby si išli rozhohrať šachovú partiu:-). Možno preto hádžu tie hrdo honosné pohľady:-). Super Jani, tie drevené domčeky sa mi u teba páčili už minule, a teraz, keď je na jednom ešte aj Ferda (...alebo Ferda?;-).
    Tak zajtra u mňa! Teším, len - čože? Paroháč má mať aj meno? Čože?:D Nevadí, nejaké mu ešte vymslím.;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...Tebe Nika nenapísala, že "nezabudni im dať mená"?
      domčeky sú lacná verzia tých originálnych...

      Odstrániť
  3. ...husársky kúsok, poľovačka sa vydarila a parožie z dvanáctoráka ti skrášľuje stenu...bravoooooo
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vydarená dvojica, len či ten v domčeku nebude závidieť tomu druhému ten palác :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No to je teda vydařené! A ten "sloup" z jednoho kusu dřeva mi bere dech i sám o sobě... A i když jsou jelení hlavy natřené na černo pro mně trochu strašidelné, tak se mi to líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš krásnu pamiatku po dedkovi ! zaujímavo vyzerajú tí sobíci .. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...po dedkovi toho ostalo....mama má ručne vyrezávaný rám na zrkadlo....a dosť veľký...

      Odstrániť
  7. naozaj krása, Ferdovia sa majú, také pekné strechy nad hlavou !! E.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vtipná akce a ty ses jí zhostila opravdu na jedničku Jani! Ten dědův "kousek" je opravdu něco!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak vy ste vlastne úplne celá rodina aj staršie pokolenia veľmi šikovní...dedko bol super, pozdravujem ho tam hore, jeho ruky si zaslúžia obdiv. A ty si Janka tych parohačov poriadne povýšila, páči sa mi to.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Povedená dekorace!!!
    Máme stejné téma, jen ten můj "Ferda" ještě neprošel přeměnou:-)

    OdpovedaťOdstrániť