utorok 18. novembra 2014

hviezdičky zo samotvrdnúcej hmoty

chcela som to skúsiť....
vyrobiť si vianočné ozdoby sama....

a bola som veľmi milo prekvapená....s hmotou sa pracuje príjemne, schne pomaly...






najprv som hviezdičky chcela odekorovať otlačenou vetvičkou z jedličky, ale tu som ešte nenašla voľnerastúce jedličky.....takže som musela vymyslieť iné zdobenie..

z výroby svadobných mydiel mi ostala abeceda, tak som si vyskladala nápisy...najprv merry christmas, ale to mi na malé hviezdičky nevyšlo, tak som zvolila inú verziu....

uvidím, aké budú po vyschnutí...či biela bude naozaj biela....tieto sú ešte úplne čerstvé...

ešte mám jedno balenie, takže ešte nejaké pribudnú...


takže tohto roku bude stromček ozdobený hviezdičkami a možno ešte urobím aj iné tvary a možno niektoré aj zamaľujem....na červeno?
 k vianociam červená pasuje, že?

prajem krásny deň...
jana

13 komentárov:

  1. Bílá se mi líbí, ale třeba to poťupat šedou, jako vintage by mohlo být zajímavě. Už jsem to viděla na vícero blozích a moc se mi to líbí. Příští rok to zkusím asi taky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné Jani! Taky jsem zkoušela .... i když to nebyly hvězdy, ale komety knoflíčky na kalendář ... moc křehké a lámaly se .... tak letěly do koše a já letěla pro Fimo:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidím, či sa budú lámať....zatiaľ som spokojná

      Odstrániť
  3. Teda som veľmi zvedava, ja mam tiež tuto hmotu prichystanú a znami tvrdia že sa lame preto ešte nezačínam. Ale hviezdičky sú krásne a na stromčeku sa budu pekne vynímať.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja som zvedavá...zatiaľ sa nelámu aj keď som ich spravila asi veľmi tenké...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani vypadá to skvěle !!! už se těším až vyfotíš na stromečku ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, těch je, neboj budou bílé a drží, zkoušela jsem loni ve školce, ještě jsme do nich zamačkávaly korálky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Janičko, hvězdičky vypadají nádherně. Bezva nápad.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hvězdičky se ti moc povedly. Já mám hmotu taky objednanou, tak se nemůžu dočkat, až příjde. Ještě jsem ji nezkoušela, takže tohle je skvělá inspirace. Mně se líbí takhle bílé, ale i u nás musí trocha červené na Vánoce být. Jana

    OdpovedaťOdstrániť