utorok 18. júna 2013

patinovanie

dnes toho bude viac...
podokončovala som viac vecí, ktoré som sa rozhodla patinovať a teraz ich posúďte....
v garáži som našla takúto debničku.....asi nejaký starý elektroprístroj




 kámoške som sľúbila opatinovať túto nádheru....


toto mi ponúkol otec...neviem čo to pôvodne malo byť( asi niečo skúšal stružlikať) ....ale tvar to malo celkom dobrý, tak sa z toho vykľul svietnik



po prvej fáze patinovania (podľa Janky z Víkendového domu) to vyzeralo takto....


klasické bedničky som ukoristila pri smetných bedniach


a tu je výsledok...






kamoškina nádhera....už som aj skúšala jej povedať, že tá bednička asi ostane natrvalo u mňa, že jej ju akože nedám späť....
ale sľúbila mi pozháňať ešte jednu takú....
tak táto nech robí radosť  jej....


a elektroprístroj....
ten je najkrajší, lebo drevo je už staré a letokruky vystupujú a po šmirgľovaní je to krásne vidno


a osrdiečkovaný starý košík bez rúčky nájdený v búde na záhrade....používala som ho na trhanie buriny.....a že aký je fešák, že?


12 komentárov:

  1. Všechny věci se opravdu povedly. Ta patina jim dodala šmrnc. Svícen se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem....hej, svietnik je pekný a uhájila som si povrchovú úpravu...otec všetko vždy vyšmirgľuje úplne dohladka....no ako by som potom patinovala?

      Odstrániť
  2. jeeeej ... všetky sú krásne, ja by som si ani vybrať nevedela ... ale teraz ma napadlo, vedel, všetky by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za Tvoje chcenie....to znamená, že sa páči

      Odstrániť
  3. Bednicky su naozaj luxusne, chcela by som vidiet ten kontajner, kde sa take vyhadzuju :) Patinovanie mas zvladnute a vystruhany svietnik je top, jedinecny kusok. Bednicky ma uz skoro kazdy, ale takyto svietnik iba ty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Renátka, ja Ti neviem....niekde cestou cez trhovisko, či kde som to lovila....panička pekne upravená, okorálkovaná a bedne od kontajnera som lovila....
      to na skúšku patinovania, lebo veď neponičím iné kúsky, nie?

      Odstrániť
  4. Janka, teda všetko čo sa dostane do tvojích rúk, výjde z toho luxus...si dokonalo šikovná. Svietník je supeeer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mery...ďakujem za pochvalu, aj mi lichotí aj som v pomykove....

      Odstrániť
  5. Svícen je nádherný a bedničky by se mi líbily všechny!Jsi moc šikovná gazdinka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...juj, tak neviem ako je to s tým gazdinkovaním...ja keď sa pustím do tvorenia, tak ma "bordel" v byte vôbec "netankuje"...

      Odstrániť
  6. Jani, myslím, že se ti patinování moc povedlo. Krása... Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani, krásné to máš všechno!!! Také jsem podlehla kouzlu patinování, mám dvě prvotinky, jen nafotit a chystám se na další, jen ten čas ;-)

    OdpovedaťOdstrániť