sobota 7. decembra 2013

papierové tubusy u nás v pivnici

Janke z Mode de boulangerie som sľúbila ukázať ako sme využili papierové tubusy...

obyčajná paneláková pivnica....

systém tubusov sme preniesli z bývalého bytu....ako provizórne riešenie....
pri zariaďovaní pivnice som odmietla regály, lebo police sú veľmi ďaleko od seba a tak by som musela asi ukladať fľaše jednu na druhú....tak sme premýšľali a z tubusov od kobercov sme vymysleli takýto systém, ktorý mi presne vyhovoval...
plán bol tubusy vymeniť za drevený stojan, ale k tomu nikdy nedošlo...

nenapíšem, koľko rokov je to provizórne, lebo je to veľa....veľa rokov...

ale slúžia a boli zadarmo...

chcelo by to asi natrieť na bielo....a obaliť police...

urobím, ale netuším, kedy sa mi to bude chcieť robiť...lebo veď...provizórne riešenie a nie dizajnový počin..




6 komentárov:

  1. To je krásné provizorium, a jak krásně slouží!!
    Kraječkový stromeček je hezký, něžný-
    přeji krásný, klidný předvánoční čas.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waáááuuuu, supér! :)) Skvělý nápad i provedení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvedomujem si, ze by to znieslo nejake ine farby... Ak nahodou to este budem niekedy stahovat, urcite uz budu mat inu farbu

      Odstrániť