štvrtok 23. januára 2014

koníky

prvého som si kúpila vo vianočnom výpredaji v nákupnom centre...
druhého vo výpredaji v internetovom obchode...
ďalšieho som dostala od kámošky...
a niekoľkých som si ušila...


tento biely hojdací bol prvý...kúpený vo výpredaji...pôvodne bol neidentifikovanej hnedotrblietavej farby, mal textilné sedlo...uľútostilo sa mi ho...bol príšerný.
Doma som premýšľala, ako tú desnú farbu dať dole...je plechový, takže som sa tešila, že bude krásny sivý...
skúšala som riedidlo....nezaberalo...šmirgľom sa ťažko opracúvajú oblé plochy...
a potom ma napadlo použiť odlakovač na nechty...a predstave si, on bol pôvodne biely....


ten malý drevený je od kámoškinho otca...vystružlikal ho...videla som už aj iné zvieratká ktoré urobil...
možno by bolo dobré ich neskôr aj predstaviť...starý pán je veľmi šikovný ... mám od neho sľúbenú jednu brezovú metlu ktoré vyrába...
...
veľký šedý je z veľmi známeho internetového obchodu..


a týchto som ušila..
 trochu hľadania na nete kvôli strihu...nakoniec som si ho urobila sama...


mám taký silný pocit, že sa moje stádo ešte o niekoľko kusov  rozrastie...

a debnička je nová....vyrobená zo starých dosiek...


prajem krásny deň..
jana

11 komentárov:

  1. Pozerám,že niesom sama komu sa páčia "koníkové dekorácie". Sú krásny aj debnička vyzerá úžasne. Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidím, že tiež si na koníky. To by si si skvelo rozumela s mojou staršou dcérou, tá je blázon do koníkov :) Dreveného vyrezávaného som tuším videla na Handmade.sk a neviem presne, či nie aj na Sashe. Veru nebolo by od veci urobiť šikovnému rezbárovi reklamu, drevené hračky sú večné a povedala by som skoro tradične slovenské.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som iba tak na hračkárskych koníkov...
      a srdiečka...Renka, robil ich môj otec, ťažko sa mi lúči s jeho prácami....ale vďaka za nápad....možno jedno-dve obetujem a uvidím záujem...chcem ponúknuť pletené uteráčiky...

      Odstrániť
  3. Určitě si teď, už jen prozpěvuješ,...já mám koně, vraný koně:-D! Musém uznat, že jsi vypiplala pěkné plemeno:-)))
    Přeji příjemné rajtování:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no...ja si skôr spievam: hijo heta na koníčku...taká sloveská ľudová...

      Odstrániť
  4. Jani, tieto koniký odložíš do debničky, ale ak sa stádo rozrastie, budeš potrebovať stajňu.
    Super!!!!!!
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné stádečko, Jani!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně se líbí ti ušití - ty hvězdičky na zadečku jsou roztomilé ♥Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je moc krásná sbírka Jani :)♡K*

    OdpovedaťOdstrániť