piatok 28. februára 2014

doma tkané plátno

mnohé z vás prejavili záujem o doma tkané plátno....to keď som vám ukázala môj poklad, čo som dostala...

ak niektorá máte záujem, napíšte mi do reakcie aj mailovú adresu....alebo priamo na mail...

stretla som jedného pána, ktorý predáva starý dom a má ešte nejaké staré plátno...
s modrými aj s červenými pruhmi, aj bez nich...aj hrubšie ako vrecia aj tenšie....ako obrusy a uteráky..

ja som si vzala tento kus....

dám vám na neho kontakt....súhlasil...



prajem krásny deň...
jana

7 komentárov:

  1. No já bych aj... jestli můžu... jinochova@gmail.com
    Díky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja si poprosím .. drobnostky@centrum.sk Vicky
    sú famózne..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja taky, 'sim :-) nadhera, Jani!
    anyzovka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani,
    nádherné plátno!!
    A ten kousek po dědečkovi- to je nádherná práce se dřevem!!
    Přeji krásný víkend
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani ty si poklad, že myslíš aj na mestké dievčatá, ktoré k starým domom nemajú prístup. Poprosím kontakt na pána, určite by som zobrala nejaké plátno. Ja už po ňom pokukujem veľmi dávno. Ďakujem ti za túto príležitosť :) Renata
    P.S. som zvedavá, čo vytvoríš z tvojho

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mali by ste mať kontakt....ak som na niekoho zabudla, dajte vedieť...
    rada sa podelím, ja už mám asi aj dosť.....keby niečo....píšte...

    OdpovedaťOdstrániť