sobota 15. februára 2014

vankúšik so srdiečkami

vankúšov nikdy nie je dosť, že.....

tento som ušila už pred niekoľkými týždňami...mala som ho už aj nafotený, ale nepáčilo sa mi to...
a v rámci učenia sa pracovať so zrkadlovkou teraz prefocujem mnohé veci....

a hlavne som čakala na slniečko...



nie, neučím sa nemecky.....iba sa mi páči tento slovník ...je čierny a už má aj takú prirodzenú patinu...



pštrosie boa je podľa mňa celkom fotogenické....

 

vítam všetkých nových priaznivcov....ďakujem za Váš čas a milé komentáre...

prajem krásny deň...
jana

11 komentárov:

  1. Zrcadlovka je i můj sen, focení v místnosti je pak úplně jiné.... polštářek se povedl !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mě teda taky polštářů není nikdy dost! Zbožňuji je:)) Hezký večer, l.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani vankúš je krásny, naozaj sa ti podaril. Fotky vyzerajú super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janičko, polštář je krásný a s foťákem si už určitě rozumíte - fotky jsou překrásné!
    Děkuji za objasnění, jak to je s krajkami a čipkami a přeji hezkou neděli, Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zase žasnu, nad Tvou tvorbou i fotkama! Nádherné obojí! M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super Jani, fotky su uzasne tiez ...paaaaa
    M.

    OdpovedaťOdstrániť