štvrtok 20. februára 2014

žerucha

v tomto skorom jarnom období ju zvyčajne pestujem...
mám rada jej pikantno-korenistú chuť...iba tak na chlebe, alebo aj ako zelené korenie napríklad do šalátov a polievok...

a zároveň mám pre niektoré z vás aj odpoveď na využitie malých bielych porcelánových svietnikov

napríklad takto....




na pestovanie žeruchy som použila aj stojany na vajíčka...


kto by to chcel viac inovatívne, tak nech sa páči....žerucha v obale od čajovej sviečky...









 malý biely porcelánový baranček...či ovečka?
 
a dnes som žeruchou dochutila pečené zemiaky s hókkaido tekvicou a šalát z kyslej kapusty...


  táto mištička je možno rovnako stará ako ja...mám ju po babke....bol to súbor asi 5-tich, rôzne veľkých mís


prajem krásny deň...
jana

P.S. odhalenie tvorenia štyroch dám s jedným predmetom sa blíži....

10 komentárov:

  1. Jani, já řeřichu taky miluji a na okně v kuchyni ji mám stále připravenou, Stačí kosmetický tamponek a přesně jak říkáš, malý svícen nebo stojánek na vajíčko... mňam.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No vidíš, na tu jsem nějak zapomněla:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janka veľmi zaujímave využitie svietnikov a krásne fotky...ako inak :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) slovenský název je srandovní :) Díky za připomenutí, skoro bych na ni zapomněla! :)
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jee, to je roztomilá "tráva" :D I ten beránek :3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach jar už sa teším. Neznášam pestovanie len tak na plastovej miske, a toto je kráááásne a chutné. Ja mám na žeruchu klíčiace misky, ale teda nie je to žiaden designový zázrak. Si šikulka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ved prave.... Moj krasnocit trpi pri tych obligatnych nadob na rychlenie zeruchy...

      Odstrániť