pondelok 11. augusta 2014

háčkovaná deka ružičková

je nová...
je bavlnená...

tá predošlá sa veľmi páčila....

táto sa tiež musí...





mám novú starú singerku...
bola kompletná, ale vrchná doska bola prevŕtaná červotočom skrz-naskrz....nedala sa zachrániť...
hľadám mramor....biely... bude vonku na daždi...




prajem krásny deň...
jana

p.s. musela som zaviesť kontrolované pridávanie komentárov pod príspevky. Množstvo spamu už začalo byť neúnosné...
Ospravedlňujem sa za menší diskomfort pri komentovaní....dúfam, že to bude iba dočasné riešenie...a neodradí vás to od pridania vašich krásnych slov...

22 komentárov:

  1. Janičko, nádhera! Jak deka, tak ta singrovka!
    Hezké odpoledne přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Háčkovaná deka se ti moc povedla. je moc pěkná.
    Singrovka bude ještě dělat ozdobu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deka je nadherna!
    Ja som bola z tych spamov uplne hotova, az som to riesila novym blogom radsej ani nemysliet, co sa mi tam objavilo:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie take neprijemne boli iba spociatku..potom sporadicky, to sa dali zniest, ale teraz to uz bolo fakt vela... Zatial je to dobre, snad nikoho neodradi povinnost pisat overovacie kody...

      Odstrániť
  4. Jani decka je famozna .....
    krasne tvorive dni zelam
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, růžičková deka je úžasná. Moc se ti povedla. Měj se krásně Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, opět nádherná dečka.........
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani,ta se musí určitě líbit, je totiž nádherná.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani deka je úžasne krásna,máš zlaté ručičky.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jani deka je skutočne, krásna, famózna...len za svet nepochopím kedy to stíhaš...a aka je veľka? A je fakt že to kontrolovanie komentárov ma veľmi obťažuje :-( ale...keď musíš tak musíš. Ja zatial odolávam...a to prichádzajúce množstvo spamov len mážem a mažem a mažem a.......neviem dokedy :-)) Maj sa krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jani... akoze neskutocna krasa... taka jemna dokonalost... pa Zuzana :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dečka je opravdu nádherná a singrovka, ani nemluvím :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Janka deka je nádherná a tá singerka bude tiež parádna už sa teším na fotečky MArianna

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Je krásna .. :) Šikovnica sa nezaprie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty si ta najsikovnejsia, to ked sem vzdy pridem tak ma hned svrbia prsty a veru by sa uz aj patrilo cosi zacat;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jani, růžičková deka je nááádherná! A pro staré šicí stroje mám také slabost ... Hezké babí léto, pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Janičko, ta je překrásná !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť