štvrtok 4. septembra 2014

čo so zelenými paradajkami

tento príspevok som chcela pridať už pred rokom....nafotila som a kým som stihla pripraviť príspevok začala som fotiť iným fotoaparátom a fotky ukladať do iného priečinku...
a na tieto fotky som zabudla...

teraz som u niekoho čítala, že má nedozreté paradajky a spomenula som si...

čo so zelenými paradajkami?

obrať, dať do veľkej sklenenej fľaše a poprekladať jabĺčkami...
a ak si dobre pamätám, boli na svetlom(slnečnom) mieste...

fotila som 18.októbra minulého roku...úplne zelené som nezdokumentovala, ale naozaj som dávala zelené...
a ako vidíte  paradajky postupne červeneli....



 tak snáď to niekomu "bodne"...

 prajem pekný deň..
jana


4 komentáre:

  1. Velmi dobrý a aktuální typ!
    Moc zdravím Jani, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Janka, tak vidim že si už aj presťahovana, želám krásne bývanie aj keď ešte nie vo svojom. To s paradajkami je tiež fajn nápad...ja ich naopak davam do bedničky a tmy, dozrejú tam krásne. Idem teraz urobiť pokus :-) dam naraz aj do fliaš s jablčkom aj do tmy :-))

    OdpovedaťOdstrániť