sobota 20. decembra 2014

pobalené...

darčeky...

aj keď každý rok prehlasujem, že žiadne darčeky nebudú, neodolám...

a tak darčeky kúpim, ale s mierou....

na balenie som použila aj moje hviezdičky zo samotvrdnúcej hmoty...

ešte som mala v pláne pozastrkovať malé smrekové  konáriky....ale neuveríte, tu v okolí žiadne nerastú...










a toto je náš tohtoročný stromček....konáre vo vode...
na sviatky nebudeme doma, tak postačí aj toto...

totiž...na záhrade som si pestovala jedličku....keď sme sa rozhodli presťahovať, tak som ju presadila do kvetináča a plánovala som si ju dať na terasu a ozdobovať....taká pripomienka na záhradu, kde rástla a ktorú sme mali tak radi....
presťahovala som ju cez celú republiku a tu mi ju niekto ukradol... :(

ja viem, strom si môžem kúpiť, ale už to nebude tá naša spomienková jedlička....

prajem vám krásne chvíle...
jana

13 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásně zabaleno:-) obdivuji nádherné balící papíry a přeji příjemný posledni adventní vikend.Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...mala som vyhliadnutý papier s červenými hviezdičkami, ale kým som sa rozkývala kúpiť, už ho nemali... :)

      Odstrániť
  3. Aj ja obdivujem papier. Najskôr som si myslela, že vlastná výroba :) ... no veď u teba nič neobvyklé, vyrobíš aj nemožné :)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, hezky zabaleno máš. A za jedličku...ať někomu ruka upadne, když jí sebral :o(
    Měj hezký poslední adventní víkend. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne máš zabalené :) Papier sa páči aj mne. Pekné sviatky!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásně zabaleno. Trošku je cítit smutek ze stěhování. Krásné Vánoce. Pavel

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasne zabaleno. Ozdobicky i ty stromecky (akorat hnede) mam taky :) Hezkou posledni advent. nedeli.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné balení Jani a docela smutný konec. Ne všichni mezi námi jsou vánočně naladěni...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Suuper krásne zabaleno...a jedlička, no teda všade sú rovnakí ľudia, čo nieje pršrubovane dostane nohy :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Janičko, s tou jedličkou mě to moc mrzí .... lidé jsou zvláštní ...... DÁREČKY MÁŠ ZABALENÉ NÁDHERNĚ , RADOST POHLEDĚT .....PŘEJI TI KRÁSNÝ A POHODOVÝ ZBYTEK ČTVRTÉ ADVENTNÍ NEDĚLE A ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE, AŤ UŽ BUDEŠ KDEKOLI ........ pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jani,dárečky jsou krásně zabalené,moc se mi líbí hvězdičkové balení.Přeji krásné a požehnané Vánoce,ať sevám a hlavně dětem splní tajná přání.
    Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť