pondelok 22. decembra 2014

vianočka

z rozprávky

...sa miesila a piekla a poisťovala proti pripáleniu...

pamätáte si na ňu?

pán Machata rozprával svojim krásnym zamatovým hlasom a my so sestrou sme ju sledovali...bolo to dávno...a ja som vždy tŕpla, aby sa tá vianočka naozaj nepripálila... :)

minule mi sestra rozprávku poslala mailom s odkazom - že daj kávu, vylož nohy a pozri si...

tak aj vám radím...dajte si kávu, vyložte nohy a ....pozrite si krásnu rozprávku

ja som to urobila veľmi rada a razom som sa preniesla do detstva....


prajem vám všetkým krásny sviatočný čas...

jana

8 komentárov:

  1. Jane, právě mám na vánočku zaděláno , tak to kafe a nohy hore dám zítra a pohádku si k tomu pustím :-)))) měj se pěkně ♥ Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak nech tá Tvoja je vydarená...jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, i tobě krásné a poklidné Vánoce. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, radostné a spokojené Vánoce přeji,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani zrovna si pochutnávám na domácí vánočně, jen místo káviČkyně popíjím čajíček. :-)Přeji ti tkrásné svátky Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  6. JANI, PŘEJI KOUZELNÉ VÁNOCE A PŘÍJEMNÉ SVÁTEČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda fakt pekne pripomenuta rozprávka, pobavila som sa :-) Vianočku idem šupnuť do rúry aj bez poistky :-) Ta včerajšia len blisla a dnes som dostala povel na ďalšiu, hmmm...no čo nespravíš pre svojich milých od radosti že chutila...

    OdpovedaťOdstrániť