piatok 14. augusta 2015

luster z orechového dreva

visí nad sedacou časťou...
vyrobený doma...




to som si vypýtala odpad orechového dreva od kámoša - stolára...

vtedy som ešte nevedela, čo z toho bude...predstavovala som si stolík...

a je z toho luster...

a ešte môžte vidieť náš betónový strop...

najväčší gól bol, keď mi manžel asi až po mesiaci povedal, že až teraz sa mu to začína páčiť.. :)

dekorácie ešte neriešim....každú voľnú chvíľku venujem zakladaniu záhrady...

prajem krásny deň...
jana

15 komentárov:

  1. Tak to je super !!!!! Lustr i ten krásný strop. Moc se mi to líbí. Hezký vikend. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evi, dakujem...luster je dielom manzela...aj som dostala vycitku, ze o tom ani zmienka :)
      Ale tak to sa predpoklada samozrejme, ze to vyrobil on...

      Odstrániť
  2. Och, betónový strop, krása...a ten luster je k nemu gól :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lustr je super! Mám ráda žárovky bez stínidel. A ten strop, ten je vážně fantastický. Je u vás moc hezky, Jani! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem...svietidla samozrejme ikea :) som rada, ze som si beton obhajila

      Odstrániť
  4. Mám rada industriál...ak chcete, môžte k nám nahliadnuť :-)
    http://osblove.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jakmile je dřevo doma jsem nadšená :o))
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Manžel šikula! Nutno chválit ;-)
    A těším se na další fotečky od vás, Jani :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani, líbí se mi i lustr i strop! Opravdu paráda!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super sa Vám to podarilo..krásne...drevo, betón...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Luster parada, pači sa mi veľmi ...strop vidim iba trochu neviem to posúdiť.

    OdpovedaťOdstrániť